Развитието на комуникативноречевите умения на третокласниците продължава със съчиняване на приказка по фантазиен бином ("Граматика на фантазията", Джани Родари). Въображението на учениците се развива като се поставят в ситуация да свържат познатата им героиня Пепеляшка с необичайно събитие - бал на Луната. Как ще стигне дотам? Кой ще ѝ помогне? Какво ще се случи на бала? Какво ще изгуби? Как ще разпознаят момичето от бала? Как ще завърши приказката?
Подготвяме се като проследяваме предложените идеи в учебника и учебната тетрадка.
Възползваме се и от ресурсите в електронния учебник.
Правим мисловна карта.
Творим. Резултатът е на лице.
Съчинения на предишния випуск.
Съчиненията на този випуск. Сравнявайки ги, откривам разлики в приоритетите на децата (турбо каляска, летящо Ламборджини Галардо, Нисан Скайлайн, АТВ), изказа им, житейския им опит ("изпокъсали роклята", "сестрите ѝ се пукали от яд", "баща му не му обръщал внимание, а само на новата си жена"), но такъв е животът...
Няма коментари:
Публикуване на коментар