Лято. Ваканция. Време за релакс. Но как релаксира учителят? Творейки, самообразовайки се. И така четем, препрочитаме и тълкуваме новия закон за предучилищно и училищно образование.
Следим държавните образователни стандарти, които тълкуват приложението на закона. Дотук са приети:
Четем и обсъждаме:
Вълнуваме се защо някои директори ще изискват разпределенията за 2., 3., 4., 6., 7. - 12. клас да бъдат според новите изисквания, като промените настъпват в 1. и 5. клас. Издателствата се опитаха да ни улеснят като предложиха готови годишни разпределения. Отговор на някои от безбройните ни въпроси откриваме в изработения от МОН календар за директори.
Луднахме да изработваме професионално портфолио.
Услужливи колеги (Rosica Aleksandrova) ни зарадваха с календар за новата учебна година.
И ей така релаксираме! С мисъл за новата учебна година, за старта на реформата в образованието, за хилядите неясноти...А обществото брои ли брои ваканционните ни дни!
Права е колежката!На нас,учителите,само ваканциите ни гледа обществото!Никой не отчита психическото ни натоварване и обременяване!Ние сме през цялата учебна година и родители и психолози и най-малко преподаватели!!! Децата имат нужда и от своите собствени родители,които да ги изслушват с внимание и разбиране,защото имат сериозни проблеми като подрастващи!!!
ОтговорИзтриванеПрава е колежката!На нас,учителите,само ваканциите ни гледа обществото!Никой не отчита психическото ни натоварване и обременяване!Ние сме през цялата учебна година и родители и психолози и най-малко преподаватели!!! Децата имат нужда и от своите собствени родители,които да ги изслушват с внимание и разбиране,защото имат сериозни проблеми като подрастващи!!!
ОтговорИзтриване