Translate

неделя, 30 ноември 2014 г.

За домашните

Училището, в което работя е на целодневна организация. Има полуинтернатна група за всяка паралелка. Предавам учениците на колегата възпитател и споделям какво сме правили, къде сме срещнали затруднения, кои ученици имат проблеми и насоки какво да упражнят след обяд. Те се самоподготвят и не им се дават домашни за вкъщи.
В петък обаче даваме домашни. И точно половината ученици идват без такива в понеделник.
Изработвала съм листче с домашната.
Съобщение в сайта и групата


Образцовите родители преглеждат тетрадките, запознават се със свършеното през седмицата (раницата се носи в петък само), подпомагат детето си, контролират го да подреди раницата си.
Опитвам се да не ги натоварвам с много домашни, защото виждам отвращение у някои деца, размотаване и тюхкане. Старая се домашната да е развлекателна, творческа.
И въпреки всичко като следствие на претоварването с голям обем знания и неразбираемите учебници, бъркотията в образователната ни система, писането на домашни се превърна в едно неприятно задължение за голяма част от учениците. Другата част намериха решение - изобщо не ги пишат...

Няма коментари:

Публикуване на коментар