Това е нашата дейност по интереси по проект "Твоят час". Участниците са ученици от 1.б и 5.б клас. Настоящи и бивши мои ученици. Големите учат в съседна стая и често наминават при нас. Тъгуват, споделят, обгрижват малките. А първокласниците са много горди, че имат големи приятели. Често включвам петокласниците като ментори в различни дейности.
Дейността ни цели:
- Гражданско образование чрез работа по проекти в платформата eTwinning.
- Учениците да опознаят себе си и другите чрез работа по еTwinning проекти.
- Да добият компетентности да работят по проект с български и европейски партньори, да опознават чужди култури, да си сътрудничат и създават общи продукти.
- Да се научат да комуникират на роден и на английски език.
- Да придобият умения за работа в екип.
Очакваните резултати са:
- Формирани са компетентности у учениците за работа по е Twinning проекти.
- Усъвършенстване езиковите компетентности на учениците по роден и чужд език.
- Придобиване на умения за работа в екип, умения за сътрудничество и създаване на общи продукти.
- Развиваване на креативността.
- Развиваване на дигиталните умения и уменията за презентиране.
Стартирахме с голямо вълнение проекта. На първата сбирка се опитахме да отговорим на въпроса "Кой съм аз?". Всеки участник разказа историята на своето име.
Детските личица се озаряват, когато чуят значението на своето име.
Петокласниците помагат на първокласниците да попълнят работния листГордея се с уменията на петокласниците да подпомагат малките
Игра "Аз се различавам по..."
Игра "Приличаме си по ...."
Приликите и разликите не ни пречат да бъдем приятели
Научихме доста неща за себе си, опознахме другите по-добре, забавлявахме се.
Проект "Твоят час" "Аз и другите - приказки за размисъл" участници са ученици от 2 клас. Прочетох с интерес описанието на първото ви занятие и открих доста допирни точки. Нашето първо занятие беше на тема "Аз идентичност. Лично и родово име". Започнахме с активизираща игра „Рап- ритъм с имена”. После проведохме беседа, за да се ориентираме в значението на презимето и фамилното име като средство за утвърждаване на чувството за семейна и родова принадлежност. Отново играхме - " Познай името на моя татко".
ОтговорИзтриванеНакрая всеки нарисува дърво - с корен, стъбло и зелена корона и трябваше да помислим в кои негови части да поставим личното си име, презимето и фамилията. Когато станахме готови, показахме рисунките си и запечатахме този момент със снимка. Желая успех!
Евдокия, кипиш от идеи! Желая ви приятни мигове с приказките за размисъл! Можем да помислим и за съвместна изява по скайп!
ОтговорИзтриванеЩе бъде интересно, с радост можем да осъществим идеята.
Изтриване